livingmydreampalma.blogg.se

Inspiration, food, training, interior design .....

Ordet "Grit".......

Publicerad 2017-01-23 15:23:50 i Allmänt,

Har inte skrivit på min blogg sen jag vet inte när, typ 1 år. Har arbetat med att färdigställa min bok, Mallorca a la Camilla, som äntligen är klar. Under veckan som var, var jag i Sverige för b la två boksigneringar, besökte Formexmässan i Stockholm, lekte brevbärare och skickade iväg lite böcker ända upp till Kalix och ner till Malmö. Boken Mallorca a la Camilla kan du köpa hos, Salong Barristaan på Norrtullsgatan, Salong Coppar på Regeringsgatan, Restaurang La Piazza i Djursholm på Vendevägen, Butik Nordiska Hem i Danderyd och Butik Salta Stänk i Vaxholm.
Montrarna på mässan var fulla av grönt o blommor i mängder, helt underbart, jag förstår att det finns en enorm längtan av allt grönt om man bor i kalla, mörka norden ...... sommarmånaderna är alldeles för korta.
Båda bilderna är från PB Home
PB home som jag alltid haft en förkärlek till sen jag drev och startade inredningsbutiken Salta Stänk i Vaxholm. Sen x antal år tillbaka äger Camilla Karlsson butiken Salta Stänk i Waxholm där du även kan köpa min bok, Mallorca a la Camilla.
Tillbaka till ordet "Grit" som jag läste om i senaste numret av TARA på väg hem till Palma på planet. Att ha uthållighet och ett inre driv. - konsten att inte ge upp, vilket passar in väldigt bra på mig. Vissa människor bara orkar mer än andra men man kan träna upp sin Grit, spännande eller hur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla Bröms

Living my dream on Mallorca

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela