livingmydreampalma.blogg.se

Inspiration, food, training, interior design .....

Vilken vecka

Publicerad 2016-03-13 20:04:18 i Allmänt,

Veckan har varit full av olika händelser, arbetat med min kommande bok. Även Tilde fick vara med o hjälpa till. Solguden var med oss till o från även guden STORM lyste med sin närvaro.
Mina frigående hönor har givit en enorm frukt, en dag fick jag totalt 17 ägg av totalt 13 hönor, helt fantastiskt. Nästan jag tror att någon driver med mig, i olika bruna nyanser och även formen är olika. Min stora fina doftpelargon som håller myggen borta tog jag skott av och har redan tagit sig o blommar i ROSA. Känner mig väldigt nöjd.
Har inhandlat Te, olivolja och vackra burkar, ÄLSKAR fina förpackningar.
Arbetar även med andra projekt nu så lördagen spenderades med att titta på olika sten alternativ till fasader b la.
Hann också med ett besök på Golfklubben Poniente och njöt av trevlig miljö och söta små åsnor, det kanske är en åsna som saknas på min Finca, vem vet!
Hann med en snabb morgontur in till Palma idag för att titta på nya projekt, älskar verkligen denna underbara ö som har så mycket att erbjuda. Hur många vackra kyrkor finns det egentligen ? Blommor som prydde marken troligtvis från ett bröllop, smala vackra gränder med blommor i olika gröna nyanser och mycket mer.
Tränade endast två ggr på Tennisklubben i veckan men hade nöjet att njuta av en nyttig lunch med min man, skäms nästan men i morgon är det en ny vecka så inga ursäkter, vi ses i morgon kl 10,00 klubben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla Bröms

Living my dream on Mallorca

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela