livingmydreampalma.blogg.se

Inspiration, food, training, interior design .....

Vitt vin som fått färg av Jasmin

Publicerad 2016-04-18 22:36:57 i Allmänt,

I fredags hade jag förmånen att medverka i en vinprovning som hölls av en mallorquin som tillverkar vitt, blått vin som fått den blåa vackra färgen av blomman Jasmin. Det var ett väldigt fylligt fruktigt vin med stora mängder citrus, helt fantastiskt.
Under veckan som har varit har jag arbetat med grönkål som är så nyttigt. B la gjorde jag en grönkålspesto som jag använde som topping till min focaccia, så gott.
Tror jag gjorde min bästa vegetariska burgare ever som bestod av, vita bönor och en näve färsk bladspenat, quinoa, broccoli, lök, maizena, vitlökspeppar, salt och lite ekologiskt ströbröd som jag serverade med en bön-quinoa sallad och en avokadoröra. Skulle kunna bli vegetarian utan problem.
Har bakat o skapat, kreativiteten arbetar på högvarv,
Njuter av min trädgård som lyser av blomprakt,
Dax för sömn och ladda batterierna, god natt !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla Bröms

Living my dream on Mallorca

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela